Friday, November 5, 2010

~Merajuk mode~

Benarla orang kate..orang pompuan ni suke sangat merajuk walaupun sebenarnya xde pa2 pun..tadi aku di'tertawakan' dan d'uji'..nasib baik family aku faham sangat2 perangai 'kepala batu' aku ni.Mak aku pernah bagitau..engko ni walaupun umur da tua tapi perangai macam budak2 kecik lagi.Mungkin ade betul nye jugak.Tapi kadang2 kalau aku selindung pun..kadang2 nampak jugak 'ketidakmatangan' aku ni.

Ehmm..jadi buat kawan2 kat luar sane kalau ade yg terasa hati. Maafkanla saje yerk..kadang2 aku ni bertindak 'di luar kawalan' jugak. Nasib baik 'orang tu' tak terasa hati dengan aku tadi..merajuk pun boleh tahan gak..'apela awak ni suke sangat fikir yang bukan2..hish hish hish..nasib baikla faham sgt2 dengan perangai awak tu..'

Bertuah rasanya dapat jumpa seseorang yang memahami&menerima diri &keluarga seadanya walaupun bukan daripada keluarga yang berada.

Thanks dear. (^_^)  

2 comments:

  1. Emmm alhamdulillah.. :) happy sangat bila tau jue tengah bahagia.. ;p yang penting biarlah orang mencintai kita daripada kekurangan yang ada.. sebab dari kekurangan itulah kita belajar tentang betapa istimewanya setiap kejadian Allah tu kan.. :) apepun tahniah jue..;p bertuahnya dia sebab jue kan pandai memasak... ;p waaaaa nak lauk yang macam dulu tu, lupa pulak apa nama dia. heheheheh (^___^)

    ReplyDelete
  2. tqs kak faz,insyaAllah harap2 semuanya dipermudahkan,takdela pandai cuma tikam2 je dalam kuali tu,hehe..lauk hari tu ikan salai masak lemak nanti bile balik swk jue bawak balik ikan salai..bole menjamu sama2 nanti yerk (^_^)

    ReplyDelete