Friday, November 5, 2010

~My luvly family~


~my happy family~
Banyak2 photo yang pernah aku ambik..photo inilah yang paling aku suka..bukan senang nak kumpulkan sumer orang berposing sama2.Almaklumla masing2 ade komitmen..cewah.Aku dgn susah nak bercuti nye..aku masih ingat lagi bile time nak balik keesokan harinya ade case management LAC.Ehmm nasib baik kak suhaida yang cover time tuh..tqs kak suhaida.Mak pulak busy dengan acara masak2 memasak kat warung nye.My brother in law,adam pulak busy dengan keje construction ayah nye.Apak a.k.a ayah pulak busy dengan oustation nye&adik myrul pulak busy dengan 'online nye'.Adik umi pulak bukan senang nak ajak kuar..puteri lilin katakan.Actually susah nak dapat posing photo korang senyum semuanya.Ini photo keluarga yang ter'best' yang paling aku suke.

~my luvly father~
Yang ini pulak my luvly apak a.k.a ayah.Serupa tak??orang kate like father..like daughter..hehe.Setiap kali aku rindu kat keluarga aku,photo ini jadi pengubat rindu aku..cewah.Yang ini photo yang aku suke bile berposing dengan my luvly apak. 

~my luvly little sister~
Photo yang paling cute sekali.Kat belakang tu view teratak usang rumahku.Setiap kali aku rasa sedih photo ni boleh buat aku tersenyum semula.I luv u too my little sis umi.

~me & u~
Cewah..ni sape pulak ni..?Inilah satu2nya photo time hari raya hari tu.Tak sempat nak bergambar sebab ramai sangat org berkunjung ke rumah hari tu sampai tak sempat nak 'capai kamera' pun.

This is my favourite stuff aku.Walaupun pada orang lain nampak biasa2 saje..tapi bagi aku ade 'value'nya sendiri. Setiap kali aku rasa down insan-insan di atas yang menjadi pendorong kekuatan aku untuk sentiasa tabah&sabar hadapi apa jua cabaran. 

Tqs for everything..my dearly family.(^_^)






2 comments:

  1. ehem ehem...sedondon baju me'ah ececeh....Jue jgn lah selalu sedih2 kmkorg org perantauan kan ada juak ngan kitak..mun ada apa2 kmk ada tempat utk kitak meluah...u can count on me Jue...

    ReplyDelete
  2. tqs shasha,mcm tokla rasa mun jauh dr mak&apak, homesick jak2 kata org..huhu

    ReplyDelete